Przejdź do głównej zawartości

Podróż w stronę słońca - Grecja



Platamonas. Grecja 16-22 maja 2021



Wyjazd kulturowy.

Tak mówiliśmy - skrótowo - o naszej wycieczce do Grecji. Trwała zaledwie tydzień, zaledwie siedem dni wyjętych z naszej pandemicznej codzienności, a obudziła w nas radość życia.

Poczucie szczęścia i zadowolenia z tego, że jesteśmy wreszcie blisko - na wyciągnięcie ręki, możemy rozmawiać ze sobą bez pośrednictwa monitorów, możemy śmiać się i krzyczeć głośno, grając w piłkę na plaży; możemy pływać w Morzu Egejskim, wystawiać nasze blade ciała na słońce i walczyć z ręcznikami, kiedy je z piachu zrywa niesforny, morski wiatr.

Mogliśmy podziwiać piękne, greckie widoki; robić setki zdjęć i kombinować, jakie kupić pamiątki oprócz dziesiątek magnesów na lodówkę. Mogliśmy spróbować pysznego, greckiego jedzenia i poznać nowych przyjaciół, a także  siebie nawzajem oraz cieszyć się z tego, że znów jesteśmy razem.

Jechaliśmy pełni nadziei w stronę słońca. Tego rzeczywistego - na niebie i tego metaforycznego, które rozświetla nasze wnętrza. A było nas czterdzieści i cztery ( Tak, tak - kierujemy wielkie, greckie mrugnięcie do naszego wieszcza Adama Mickiewicza, żeby było jeszcze bardziej literacko i kulturowo). I chyba wszyscy zgodzimy się co do jednego - będziemy za Grecją tęsknić.

A oto nasze najpiękniejsze greckie wspomnienia:


👇
Niezwykłe widoki, które są nie do zapomnienia.
Zachęcają do ponownego obejrzenia. @Mikołaj Grymuza

 


👇
Świetnie spędziłam czas w tak pięknym kraju jak Grecja!
Góry, morze i wspaniałe towarzystwo. Co może być lepszego?
Zobaczyłam wiele cudownych miejsc, dowiedziałam się
ciekawych i pouczających informacji, spotkałam wspaniałych ludzi.
Zabieram ze sobą tylko najlepsze wspomnienia z tego wyjazdu! ️@Sofiia



👇
To była najlepsza wycieczka w moim życiu, nie chciało się wracać.
Dziękuję bardzo wszystkim za tyle wspomnień,
szczęśliwych momentów i wspaniałych zdjęć! @Olena Hanulia



👇
Jestem szczęśliwa, że mogłam pojechać i zwiedzić tak piękne miejsca. @Monika



👇
Moje największe wspomnienie z Grecji to widok góry Olimp z mojego balkonu. @Kacper Królik

👇
Słoneczko, morze, wspaniałe widoki - forever in my heart.
@Alexandra Prykhodko


👇
Bardzo mile wspominam naszą grupę. Gdzie nie pojechaliśmy, byliśmy mega zgrani. @Wiktoria Szydłowska



👇
W trakcie pobytu w Grecji właściwie każdy dzień przynosił mi powody do radości. Nic jednakże nie wywołało tak dużego uśmiechu na mojej twarzy, jak zwykły widok morza. Coś tak prozaicznego dla większości ludzi, dla mnie było niesamowitym doświadczeniem z dwóch powodów: ostatnia moja wyprawa nad wielką wodę miała miejsce kilka dobrych lat temu (i był to nasz rodzimy Bałtyk),
a dodatkowo Morze Egejskie w trakcie zachodu Słońca to przeżycie nie do zapomnienia.
@Michał Łukasik



👇
Wyjazd życia ze świetną młodzieżą i kadrą :-) Już tęsknię :-)
@sorka Dorota Wojciechowska



👇
Będę całe życie pamiętać piękne widoki, morze i bardzo smaczne jedzenie.
To była bardzo fajna, piękna i wesoła wycieczka! @Sofiia Nezhura



👇
Ten wyjazd był czymś wspaniałym, już się nie mogę doczekać kolejnego. @Szczęście🇬🇷


👇
Pies, a tak naprawdę drugi przewodnik - na plażę, do pobliskiego sklepu czy gdzieś dalej, zawsze gotów towarzyszyć w podróży. @Michał Borowiec



👇
Pobyt trwał tylko kilka dni, ale wydaje się, że było to dużo więcej
@Mateusz Wiśniewski "Wiśnia"





👇
Wodospad Afrodyty - jedno z piękniejszych miejsc jakie miałam okazję zobaczyć w Grecji. @Julita Wasil



👇
Cały wyjazd będę wspominał bardzo dobrze. Super towarzystwo, piękne miejsca, które zwiedzaliśmy, świetny pilot i równie dobrzy nauczyciele-opiekunowie ;) Każdemu życzę tak zgranej grupy! @Jasiek.




👇
Najlepsza ekipa w ciepłej Grecji @Klucznik



👇
Było cudownie Przede wszystkim odpocząłem Piękne widoki, ciekawa kultura, nowe znajomości, morze, góry, Meteory, klasztory... i wracamy znowu do szkoły. @Mateusz Czajka



👇
Fajne widoki i super integracja @Jakub Drogomirecki




👇
Ach te zdjęcia z ukrycia! @Miguel Krysa





👇
Wyjazd był wspaniały. Na tej wyprawie zwiedziłem wiele ciekawych miejsc , zobaczyłem ogrom cieszących oko widoków oraz zaznajomiłem się z Grecką kulturą. Świetna pogoda, zgrana ekipa oraz świetne kierownictwo dopełniło spektakularności wycieczki. Polecam każdemu taki wyjazd.
@Mateusz Szyba




👇
@Vitalii Turko




👇
Wschód słońca nad morzem. Tego mi było trzeba. Nie zapomnę.
 @sorka Beata Golacik



👇
Wspaniale było wyrwać się z tej szarówy. Grecja ma coś takiego w sobie, że uśmiech tam gości na twarzy dużo częściej @Aleks



👇
Było bardzo fajnie, Jestem bardzo zadowolony z wycieczki. @Serhii Onyshchuk



👇
Ta wycieczka była jednym z najlepszych wydarzeń w moim życiu. Zobaczyłem wiele krajów i jestem bardzo wdzięczny, że otrzymałem taką możliwość. @Andriy Derevianko



Popularne posty z tego bloga

Informacje o szkole

Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego w Świdniku ul. Szkolna 1, 21-045 Świdnik, tel. 817512671 www.pcez.pl ,  FB Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku,  info@pcez.pl Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego w Świdniku to wielofunkcyjny zespół szkół publicznych, kształcący od ponad 60 lat młodzież i dorosłych. Składa  się z  budynku szkoły wraz z infrastrukturą sportową, internatu (130 miejsc) oraz Centrum Kształcenia Zawodowego (4 śmigłowce, spawalnia, OSN i.in.). Organem prowadzącym szkołę jest Powiat Świdnicki w Świdniku, organem nadzorującym jest Kuratorium Oświaty w Lublinie. W Technikum Nr 1 prowadzone jest kształcenie w zawodach : technik mechanik lotniczy, t. mechanik, t. informatyk, t. ekonomista, t. eksploatacji portów i terminali, t. lotniskowych służb operacyjnych, t. grafiki i poligrafii cyfrowej . Dodatkowo szkoła może kształcić w zawodach: t. awionik . Planowane są nowe zawody : t. programista, t.

Nasza oferta

Świat staje na głowie ale my idziemy dalej ! Na naszym blogu i facebooku zamieszczone są krótkie filmiki o zawodach. Gorąco zapraszamy do #ekipaPCEZ oraz oglądania #wirtualnyPCEZ.  REKRUTACJA NA ROK 2021/2022 RUSZA OD 17.05.2021 !!! REKRUTACJA NA ROK 2021/2022 RUSZA OD 17.05.2021 !!!   REKRUTACJA NA ROK 2021/2022 RUSZA OD 17.05.2021 !!!

Ważne daty

Drogi uczniu! Zapoznaj się z terminami naboru i wymaganymi dokumentami, aby szansa na dołączenie do #ekipaPCEZ nie przeszła Ci koło nosa! Niezbędne pliki oraz ofertę znajdziesz w zakładce REKRUTACJA lub pod tym adresem 👉   http://rekrutacja.pcez.pl/ Dołącz już dziś ! Od 15 czerwca do 4 sierpnia 2020 👉 złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły; rejestracja kandydatów na stronie  www.rekrutacja.pcez.pl Wniosek o przyjęcie do szkoły, w tym wymagane załączniki, można składać elektronicznie. do 4 sierpnia 2020 r. do godz. 15:00 👉 uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły, dostarczenie świadectwa ukończenia szkoły oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (może być także wersja elektroniczna) 12 sierpnia 2020 r. 👉 zostaną ogłoszone listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do szkoły 19 sierpnia 2020 r. do godz. 14:00 👉 zostaną ogłoszone listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły